+ нα'ƨ ƨтʋʋяʏ
Disclaimer.



Diary Tutorials


WELCOME TO MY BLOG

Hi, I'm Hafiezul Zikry/HA for short

15teen in 2012

ENJOY !

Contact | Facebook


Stalker.


Followers.

Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.








RINDU ~ :'/ (PART 1)



Hi 13 Followers. Nampak gambar kat atas nih? Tetibe tengahari nih terasa nak buat ENTRY pulak. Mood aku sebenarnya tine nih tengah CONFUSE!
Aku pening nih. Nak tau kenapa? Tetibe aku rasa RINDU kat EX aku yang terlebih SPECIAL nih. Kenapa dia SPECIAL? Sebab dia tak nih tak keluar dari kepala aku sejak kejadian 19.10.2011 *tarikh aku hilang dia* 

Act, aku still sayang dia sampai sekarang. hadoyy! malu seyhh kalau mate aku tau. jatuh EGO aku! but kerana dia. tak kesah lah. aku sanggup.

Minggu nih pun ada sorang kawan aku yang luahkan perasaan dia kat sorang pompuan. SERIOUSLY, dia memang GENTLE cakap depan orang ramai. BUT bagi aku GENTLE dia tuh salah tempat sikitt lah. Anyway dia berani nak luahkan berbanding aku. Dia ada mintak BEAR yang aku bagi kat EX aku dulu. aku boleh bagi je. Asalkan BEAR tuh dia bagi kat orang yang betul-betul dia sayang. Walaupun BEAR aku tuh harga RM6.90 jea. Tapi hanya yang bertuah dapat.

Okayy, back to the main topic, aku rindu kat EX aku nih. Dia ada cakap dia rindu aku tapi kalau seakat rindu je tak cukup, aku nak kasih sayang dia. Gila kan? dia tak sayang aku, aku yang terlebih sayang dia. Bertepuk sebelah tangan. :'/

Tapi, aku dah tahu kenapa dia tinggalkan aku. Nih sebab ATTITUDE aku sendiri yang dah TERLEBIH melampau. Aku tak sempat nak kenalkan diri aku yang sebenar. dia dah BREAK dengan aku . Nih ada SECRET aku nak bagitahu, ACT aku nak bagi dia hadiah . Time tuh jugak dia BREAK. 

Dia  BREAK ngan aku, dengan hantar mesej dalam FACEBOOK, aku tak tahu pape sebab aku tak bukak FB. Tetibe kawan aku cakap dia dah BREAK ngan aku. Alahai ALLAH je yang tahu aku punya FEEL time tuh. Time FINAL EXAM pulak tuh.

Yang aku tau dia dah BREAK ngan pakwe dia yang baru tuh. Aku mintakk lhaa couple balik. BUT aku kena REJECT. Aku tetap tunggu dialah. Susah tuh nak jumpa perempuan macam nih. ONE IN 6 BILLION.

Okayy, aku rasa ENTRY aku terlebih panjang nih. KBYE.
NOTAKAKI :: ada sambungan lagi.tunggu PART 2


IMISSYOUBABE :'/